Co rok Cinema City promuje swoje urodziny oferując bilety do kina w obniżonych cenach.
Jak to wyglądało rok temu w 2011:
11.11.11. Czyż to nie jest wspaniała data na działania marketingowe?
Wszystkie sklepy, centra handlowe, pozamykane. Otwarte było tylko Cinema City.
Narodowe Święto Niepodległości - dzień wolny od pracy. Stacje telewizyjne zmieniają programy na bardziej narodowościowe. A Polacy co mają robić? Na to pytanie w zeszłym roku odpowiedziało Cinema City. Zaprosiło wszystkich na swoje urodziny, kusząc biletami po 11 PLN.
Promocja:
Około 3 dni przed datą zaczęli promować urodziny w mediach. internet, radio itp.
Z informacji jakie otrzymałem od pracowników. Oni również otrzymali te potwierdzenie od centrali 3 dni przed imprezą.
Problemy:
Kina położone w centrach handlowych musiały wcześniej uzgodnić z zarządcami sposób wprowadzania klientów do kina w chwili gdy centra handlowe są zamknięte.
Efekty:
Ilość sprzedanych biletów duża - porównywalna do weekendu.
Drobna wpadka:
11.11.11 godzina 20:27 Radio Zet reklama urodzinowej promocji. Trochę późno ponieważ już nie ma realnych szans na zamówienie biletów.
Rok 2012
W tym roku Cinema City nieco zmieniła podejście:
Myślałem, że impreza odbędzie się 12.12.12 ;-)
Ale postanowili jednak zostawić ten termin związany z Świętem Niepodległości. Dzień przed świętem narodowym Cinema City urządza urodziny. Termin bardzo dobrze wybrany. W niedzielę wszyscy będą mieli wolne. Więc w kinie będzie można pójść nawet na bardzo późne seanse.
Promocja:
Natknąłem się na ogólnopolskie reklamy około tygodnia przed imprezą.
Problemy:
Nie zauważyłem :-) Lubie opisywać takie dobrze przyrządzone akcje marketingowe.
Efekt:
Opiszę dokładniej po 10.11.12 bo sam też korzystam z tej promocji. I zobaczymy jak będzie. Podejrzewam, że bardzo dobrze
Wpadki:
Jest jedna mała wpadka. Jeden z dystrybutorów United International Pictures Sp z o.o. który ma prawa do filmu Hotel Transylwania. Nie dogadał się z Cinema City Poland i niestety jego filmu nie zobaczymy na ekranach w sobotę :( Wiadomo niższe ceny biletów to niższe wpływy, ale była szansa na ich zrekompensowanie poprzez mocną promocję o którą zadbało CC.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoją opinią