OK dziś znów kilka przykładek wpadek przy naming'u lub z polskiego nazewnictwie produktów i usług.
Najpierw dość sławna wpadka Pajero. Mitsubishi w krajach hiszpańskojęzycznych miała dość poważny problem z nazwą. Ponieważ 'Pajero' oznacza mężczyznę onanizującego się :-)
Dość słabe porównanie dla produktu które miało być kojarzone z silnymi mężczyznami ;-D
Inny problem miała firma Procter & Gamble z produktem Ariel. Kiedy próbowali wprowadzić do na teren Palestyny. W tym czasie Izraelem rządził Ariel Szaron do tego znaczek atomu w tle napisu Ariel kojarzył się z Gwiazdą Dawida. To spowodowało iż ten proszek był bojkotowany w tych krajach.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
To jest zwykly brak dystansu
OdpowiedzUsuńhttp://www.steeler.pl/pl/produkty/kategorie/orurowanie.html
Stop Islamizacji Produktów Chemicznych!
OdpowiedzUsuńhttp://www.arp.waw.pl/bloczki.html