Niedawno naszym oczom ukazała się nowa reklama Citi handlowy z Michael'em Moritz.
Jako, że głównym bohaterem jest Amerykanin w scenariuszu musiał pojawić się jakiś element po angielsku.
W pierwszej wersji reklamy tekst o "spacerze o parku" nie był tłumaczony. Widocznie jednak Polacy nie znają na tyle języka angielskiego ponieważ w TV już pojawiła się wersja z napisami i tłumaczeniem tego idiomu.
Teraz nasuwa się pytanie czy rezygnować z tekstów w obcych językach. Czy może jednak ryzykować i zamieszczać takie wstawki. Ja osobiście wierze w Polaków i w naszą znajomość języków obcych. Mam nadzieje, ze więcej marketingowców również podzieli moją wiarę.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Nie Polacy nie znają
OdpowiedzUsuńPolacy znają się na wszystkim, tym bardziej na angielskim
OdpowiedzUsuńhttp://www.sklep.kaja.com.pl/
Polak nie mówi w wielu językach;p
OdpowiedzUsuń