Parę chwil temu opisywałem kontrowersyjną reklamę społeczną dziś przedstawię równie kontrowersyjną reklamę firmy odzieżowej. Postanowili nawiązać medialnego trendu jakim jest "JP" i wykorzystać go w reklamie swojej najnowszej kolekcji skierowanej do Skatebordzistów.
Założenia marketingowców raczej były proste:
- Zszokować ludzi.
- Rozpocząć szum medialny. To już się udało na wielu forach i portalach społecznościowych pojawiły się wpisy oraz dyskusje na temat tej kreacji
-
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/3292000,80273,7607854.html?back=/Wiadomosci/1,80273,7607517,na_kolana__psie___.html
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7607517,Na_kolana__psie___.html?skad=rss
Małe podsumowanie z mojej strony: Uważam że najwyższa pora aby Policja rozpoczęła akcje mającą na celu zmianę postrzegania jej przez Polaków, zwłaszcza przez młodzież. Jeżeli nie podejmie zdecydowanych kroków może to się źle skończyć. Najlepszym rozwiązaniem było by zatrudnienie agencji reklamowej która przygotowała by wszystkie działania: Reklamy w prasie i TV, działania PR'owe. Można by przy okazji rozpocząć działania aby utożsamić Policje jako dobrego pracodawcę.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Policja zawsze będzie miała zły PR
OdpowiedzUsuńhttp://pawrem.pl/
Tak bo dresiarze z osiedla im taki robią:)
OdpowiedzUsuńhttp://www.sklep.kaja.com.pl/lampy-podlogowe-c-1_23.html
JP w pewnych kręgach oznacza Jestem Porządny
OdpowiedzUsuń