Co widzisz kiedy słyszysz tą reklamę takie słowa padają w radio i trafiają do nowych grup klientów!
Słyszałeś na pewno na temat systemów reprezentacyjnych. W skrócie chodzi o to, że niektórzy są Wzrokowcami, Słuchowcami, Kinestetykami. I najlepiej trafiają do nich komunikaty działające na te zmysły.
Ktoś wpadł z pozoru na szalony pomysł. Trafić do wzrokowców poprzez radio! Jak? Czemu? Nie da się!
A jednak udowadniają, że jak się chce to się da!
Użyto tu 2 prostych sztuczek:
1. Potwierdzenie rzeczywistości:"Co widzisz kiedy słyszysz tą reklamę"
2. Presupozycja "Co widzisz.." od razu założyłeś, że musisz coś widzieć
3. Od razu przejście do wybranego systemu reprezentacyjnego - Wzrokowiec "Co widzisz"
Podsumowując: prosta, genialna reklama która trafia do dużej grupy ludzi którzy do tej pory nie byli w zasięgu stacji radiowych :-)
Świetna robota!
P.S.
Co czujesz kiedy czytasz tego posta?
P.S.S.
Co słyszysz kiedy czytasz tego bloga?
P.S.S.S.
Jeśli komuś uda się nagrać tą reklamę i wrzucić do sieci to dajcie mi znać dodam to do tego postu.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoją opinią