Poznań znów atakuje rogalem. Zarząd miasta Poznania wraz z portalem
Allegro rozpoczął akcję AlleRogal 2012. Kampania ogólnopolska promująca
tradycyjne Poznańskie rogale. Są to niezwykle rogale świętomarcińskie.
Znów urząd miasta Poznań współpracuje z największą firmą e-commersową z Poznania.
Zakup rogali odbywa się tylko przez platformę Allegro.
Głównym celem jest budowa pozytywnego wizerunku miasta w Polsce. Dlatego w 2 największych aglomeracjach: Warszawa i Kraków. Postawiono na przystankach miejskich reklamowe citylight z opcją zapachową.
Wyobraźcie sobie: Jedziecie rano do pracy. Jeszcze jest ciemno, do tego zimno. Nie chce Wam się wychodzić z ciepłej kołdry a co dopiero z domu. Dochodzicie na przystanek zmarznięci może przemoczeni przez mgłę i deszczyk. Nagle czujesz zapach świeżo pieczonego rogala. Rozglądasz się a tu czeka na Ciebie 2 metrowa reklama rogali Poznańskich.
Ja od razu poczułem się głodny i już chciałem przez mojego tableta zamawiać z 10 tych rogali dla mnie i przyjaciół. Już myślę o przeprowadzce do Poznania :-)
Podsumowanie akcji AlleRogal 2011:
- Sprzedano blisko 2 tony rogali,
- Strona www akcji była odwiedzona przez 35 tysięcy osób.
Na prawdę dobry wynik.
Nie wiem tylko jednego czy te citylighty też stoją w Poznaniu. Może jakiś Poznaniak to czyta i odpowie na to pytanie :-)
piątek, 9 listopada 2012
Jak zwablić ludzi do miasta - oczywiście zapachem
Etykiety:
Allegro,
aukcje,
citylight,
e-commerce,
internet,
outdoor,
partnerstwo,
Poznań,
promocja miast,
reklama regionów,
rogale świętomarcińskie,
tradycyjne,
współpraca,
zapach
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Pomysł fajny
OdpowiedzUsuń