Orbit w ostatnim czasie zaczął korzystać z technik NLP przy 'hipnotyzowaniu' ekh... znaczy się przy zdobywaniu nowych klientów.
Być może zwróciliście uwagę na bardzo krótkie reklamy 5 lub 7 sekundowe. Gdzie przewija się tylko jedno hasło:
Jedz Pij Żuj - Orbit
Jest to doby przykład techniki znanej z NLP i hipnozy - Kotwiczenie.
Na wybranej osobie zakłada się kotwice, aby po zrobieniu A osoba automatycznie wykonała czynność B.
W naszym przypadku chcą abyśmy automatycznie po zjedzeniu lub wypiciu, żuli Orbitki :-)
Kolejna technika z NLP to hasło z reklamy orzeszków Felix:
Jest to polecenie brzmiące:
Spróbuj się oprzeć.
Jest tu ukryte polecenie "spróbuj", czyli podejmij próbę i poddaj się.
Nie jest to polecenie:
Oprzyj się.
Czyli nie skorzystaj z oferty.
Są to podstawowe techniki NLP które często są wykorzystywane przez handlowców i sprzedawców, ale również w reklamach TV :-)
Więc uważaj na nie :-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Ale i tak gumy do żucia są niezdrowe;p
OdpowiedzUsuńhttp://www.steeler.pl/pl/produkty/kategorie/oslona-podwozia.html
Ale są smaczne;p
OdpowiedzUsuńhttp://www.arp.waw.pl/biurkowe/biurkowe.html
I gumy są zdrowe, bo tak;p
OdpowiedzUsuńhttp://document-manager.pl
Nowe logo orbit jest słabe.
OdpowiedzUsuń26 yrs old Project Manager Salmon Norquay, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like Vehicle 19 and Yo-yoing. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a 911. Oficjalna strona
OdpowiedzUsuń