poniedziałek, 4 kwietnia 2011
Radio ZET kopjuje pomysły Netii
ZET'ka postanowiła skopiować pomysł na reklamę Netii z 2009 roku.
1 kwietnia wystartowała nowa dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia ZET. Od 11 kwietnia swoje autorskie programy na antenie zyskają Maciej Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska.
Słuchacze będą mieli możliwość głosowania na swoich ulubionych prowadzących. Głosowanie potrwa do 8 maja. Zwycięska gwiazda zagości na antenie do końca wiosennej ramówki.
Jest to kopia kampanii reklamowej Netii z 2009.
Wtedy klienci mieli do wyboru również trzech kandydatów:
Magdalena Różczka
Piotr Adamczyk
Netia Adamczyk 2009 reklama przez mediafun
Oraz zwycięzca TOMASZ KOT
ZET'ka chce powtórzyć sukces Netii po reklamie z Tomaszem Kotem Adin, Dwa, Tri która skończyła się spektakularnym sukcesem. Kampania reklamowa przyciągał tylu nowych klientów, że Netia nie nadążała z ich podłączaniem do internetu. Zatkały się infolinia i dział obsługi klienta!
Sytuacja doszła aż do takiego punktu, że UKE zagroziło nawet ukaraniem operatora za spowodowany chaos.
Prawdziwa klęska urodzaju.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
To była mega reklama:D
OdpowiedzUsuńNetia i tak lepiej na tym wyszła.
OdpowiedzUsuń