czwartek, 11 października 2012

Jak szokować ze smakiem - przykład z naszego podwórka

Wielokrotnie branżowe blogerzy podają przykłady z zagranicy ciekawych działań marketingowych. Ja dziś mam przyjemność przedstawić świetny przykład bardzo dobrej strategii z naszego Polskiego rynku.

Rajstopy Adrian Kilka miesięcy temu zaskoczył nas kampania bilbordowa z Panią o obfitych kształtach.
Biorąc pod uwagę, że w większości bilbordów królują szczupłe bardzo młode kobiety, to był bardzo śmiały krok. Modelka z krągłą pupą sporym biustem i nie będąca nastolatką bardzo rzadko pojawia się w tak dużych kapaniach reklamowych.

W między czasie zaczęli promować rajstopy dla mężczyzn! Co jest dość kontrowersyjnym pomysłem ponieważ - w Polsce ten produkt jest niezbyt popularny. 


Przyznam, że na początku myślałem iż to jest fake - zrobiony tylko po to aby zrobić szum w mediach. Jednak wizyta w sklepie on-line Adrian'a pokazała, że na prawdę sprzedają takie produkty.

Najnowszym pomysłem jest promowanie rajstop modelką na wózku inwalidzkim!
Zaproponowano uczestnictwo w tej kampanii Monice Kuszyńskiej. Byłej wokalistce zespołu Varius Manx.W 2012 prowadziła jedną z drużyn w "Bitwa na głosy" gdzie zajęli 5 miejsce. W czerwcu bieżącego roku wydała solową płytę.

 Ja już nie mogę się doczekać kolejnych odsłon ich nowej strategii. Czekamy na więcej