piątek, 2 listopada 2012

BMW JoyDrive Tour 2012

BMW JoyDrive Tour 2012
BMW Marketing na wesoło Czyli jak faceci zawsze pozostają dziećmi i uwielbiają się bawić samochodzikami. Zwłaszcza takimi fajnymi jak nowe BMWice :-)

Miałem przyjemności uczestniczyć w świetnej imprezie BMW JoyDrive Tour 2012 na której dane mi było pobawić się i protestować najnowsze wersje BMW z seri 1 oraz 3 jak również ich nowe limuzyny z wypasionym sprzętem.

Najbardziej przypadł mi do gustu gadżet który wyświetla mijane znaki na przednim wyświetlaczu.

Jak wyglądała impreza:
Podczas rejestracji oczekiwanie umilała obsługa serwująca soki. Potem zostaliśmy podzieleni na grupy kilkunastoosobowe i przeszliśmy do naszych trenerów. Część z trenerów mówiła po Polsku inni tylko po Angielsku. Trenerzy udzielali nam porad jak jeździć bezpiecznie. 

Bawiliśmy się na specjalnie przygotowanych torach i śmigaliśmy koło pachołków z dużą prędkością. Mi udało się osiągnąć te 100 km/h w ciągu paru sekund :-)

Później zostaliśmy zabrani na wycieczkę krajobrazową po okolicy. Przyjemnie jest zwiedzać Polską przyrodę za okien limuzyny wartej seki tysięcy złotych.

Cała impreza trwała pół dnia. W trakcie tej zabawy znakomicie się zrelaksowałem i odprężyłem. Na pewno wybiorę się na kolejne imprezy z tego cyklu.

Gorąco polecam nie tylko fanom motoryzacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią