Wiele firm zapomina, że obsługa posprzedażowa klientów to żyła złota i można na tym zarobić olbrzymie pieniądze. Najczęściej zapominają o tym przedstawiciele branży finansowej gdzie raz zdobyty klient, po podpisanej umowie staje się natrętem.
Często podobnie traktowany jest w innych branżach: samochodowej, telekomunikacyjnej itp.
Dziś bardzo dobry przykład od Fielmann'a
Kilka miesięcy temu stałem się nowym klientem firmy Fielmann, kupiłem bardzo ładne okulary.
Teraz przesłali mi oto taki list.
Zwracam Waszą uwagę na to że:
- Mam możliwość zwrotu w ciągu 30 dni
- Jako klient odnoszę wrażenie że o mnie myślą :-)
- Czuje się doceniony sam kierownik salonu do mnie napisał listy!
- Pytają się o moje zdanie (do listu była dołączona ankieta, zaadresowana koperta z opłaconym wysłaniem)
Bardzo sprytne, proste, łatwe i skuteczne zagranie.
Pozdrawiam Fielmanna i sam na pewno w przyszłości skopiuje ich rozwiązanie na temat obsługi klientów!
Chociażby wysyłając im życzenia w kopertach:)
OdpowiedzUsuńhttp://www.koperty24.pl/nadruk-firmowy-i-reklamowy
Lepiej wysłać śpiewane telegramy;p
OdpowiedzUsuńhttp://www.steeler.pl/pl/produkty/kategorie/zabudowy.html
Albo pakiet gadżetów
OdpowiedzUsuńhttp://www.arp.waw.pl/odziez/polo.html
Zawsze można jakiś rabacik wysłać:)
OdpowiedzUsuńhttp://www.bezbarwny.pl
I to jest chyba najlepszy pomysł:)
OdpowiedzUsuńhttp://meblestalowe.pl/meble_do_szatni.html