niedziela, 3 lutego 2013

Fielmann czyli jak zaskoczyć pozytywnie klientów - obsługa posprzedażowa

Wiele firm zapomina, że obsługa posprzedażowa klientów to żyła złota i można na tym zarobić olbrzymie pieniądze. Najczęściej zapominają o tym przedstawiciele branży finansowej gdzie raz zdobyty klient, po podpisanej umowie staje się natrętem. 
Często podobnie traktowany jest w innych branżach: samochodowej, telekomunikacyjnej itp.

Dziś  bardzo dobry przykład od Fielmann'a

Kilka miesięcy temu stałem się nowym klientem firmy Fielmann, kupiłem bardzo ładne okulary. 
Teraz przesłali mi oto taki list.

Zwracam Waszą uwagę na to że:
- Mam możliwość zwrotu w ciągu 30 dni
- Jako klient odnoszę wrażenie że o mnie myślą :-) 
- Czuje się doceniony sam kierownik salonu do mnie napisał listy! 
- Pytają się o moje zdanie (do listu była dołączona ankieta, zaadresowana koperta z opłaconym wysłaniem)

Bardzo sprytne, proste, łatwe i skuteczne zagranie. 

Pozdrawiam Fielmanna i sam na pewno w przyszłości skopiuje ich rozwiązanie na temat obsługi klientów! 

5 komentarzy:

  1. Chociażby wysyłając im życzenia w kopertach:)

    http://www.koperty24.pl/nadruk-firmowy-i-reklamowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej wysłać śpiewane telegramy;p

    http://www.steeler.pl/pl/produkty/kategorie/zabudowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo pakiet gadżetów

    http://www.arp.waw.pl/odziez/polo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze można jakiś rabacik wysłać:)

    http://www.bezbarwny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest chyba najlepszy pomysł:)

    http://meblestalowe.pl/meble_do_szatni.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią