niedziela, 3 lutego 2013

Promocje promocjami a strategie cenowe to już zupełnie co innego

Przedzierając się ostatnio przez półki w poszukiwaniu ciekawych promocji zobaczyłem taką oto promocję:
Maxtra Brita  zestaw 3 filtrów za 67 PL 
lub
Maxtra Brita zestaw 3 filtrów + 1 gratis za 59 PLN 
Podejrzewam, że tak wygląda po prostu zmiana cen. Gdy produkty zakupione po starych cenach ciągle są na półkach a już nowa "cenówka" wpada na półki.

Czasami lepiej ujednolicić ceny aby nie robić z klientów idiotów ;-)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam pic wody z tych filtrów

    http://www.arp.waw.pl/kalendarze-firmowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Są smaczne:) i oszczędne:)

    http://jutrznia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda – takie "promocje" potrafią bardziej zirytować niż zachęcić do zakupu. Dlatego oprócz przemyślanej strategii cenowej, warto zadbać także o widoczność swojej oferty w sieci. Skuteczne pozycjonowanie sprawia, że klienci trafią do nas z konkretną intencją i z większym zaufaniem – nawet jeśli filtrów będzie mniej, ale uczciwiej.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią