niedziela, 10 kwietnia 2011

Na kolana, psie!!! Czyli JP na usługach reklamy

Parę chwil temu opisywałem kontrowersyjną reklamę społeczną dziś przedstawię równie kontrowersyjną reklamę firmy odzieżowej. Postanowili nawiązać medialnego trendu jakim jest "JP" i wykorzystać go w reklamie swojej najnowszej kolekcji skierowanej do Skatebordzistów.

Założenia marketingowców raczej były proste:
- Zszokować ludzi.
- Rozpocząć szum medialny. To już się udało na wielu forach i portalach społecznościowych pojawiły się wpisy oraz dyskusje na temat tej kreacji
-


http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/3292000,80273,7607854.html?back=/Wiadomosci/1,80273,7607517,na_kolana__psie___.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7607517,Na_kolana__psie___.html?skad=rss



Małe podsumowanie z mojej strony: Uważam że najwyższa pora aby Policja rozpoczęła akcje mającą na celu zmianę postrzegania jej przez Polaków, zwłaszcza przez młodzież. Jeżeli nie podejmie zdecydowanych kroków może to się źle skończyć. Najlepszym rozwiązaniem było by zatrudnienie agencji reklamowej która przygotowała by wszystkie działania: Reklamy w prasie i TV, działania PR'owe. Można by przy okazji rozpocząć działania aby utożsamić Policje jako dobrego pracodawcę.

3 komentarze:

  1. Policja zawsze będzie miała zły PR

    http://pawrem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bo dresiarze z osiedla im taki robią:)

    http://www.sklep.kaja.com.pl/lampy-podlogowe-c-1_23.html

    OdpowiedzUsuń
  3. JP w pewnych kręgach oznacza Jestem Porządny

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią