niedziela, 10 kwietnia 2011

Citi Handlowy czyli o tym czy polacy znają angielski

Niedawno naszym oczom ukazała się nowa reklama Citi handlowy z Michael'em Moritz.

Jako, że głównym bohaterem jest Amerykanin w scenariuszu musiał pojawić się jakiś element po angielsku.

W pierwszej wersji reklamy tekst o "spacerze o parku" nie był tłumaczony. Widocznie jednak Polacy nie znają na tyle języka angielskiego ponieważ w TV już pojawiła się wersja z napisami i tłumaczeniem tego idiomu.



Teraz nasuwa się pytanie czy rezygnować z tekstów w obcych językach. Czy może jednak ryzykować i zamieszczać takie wstawki. Ja osobiście wierze w Polaków i w naszą znajomość języków obcych. Mam nadzieje, ze więcej marketingowców również podzieli moją wiarę.

3 komentarze:

  1. Polacy znają się na wszystkim, tym bardziej na angielskim

    http://www.sklep.kaja.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polak nie mówi w wielu językach;p

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią