Najlepsza taktyka - straszenie klientów |
Na początku super promocja na dziale pomidorów. Prawdopodobnie szef działu wpadł na pomysł jak "zwiększyć" sprzedaż. Wystarczy postraszyć klientów, że za odrywanie łodyg będą dodatkowo płacić. Rozumiem, że sklep nie lubi jak go klienci "oszukują" i obniżając wagę pomidorów przez odrywanie łodyg. Ale są pewne granice absurdu. Podejście w ten sposób do klientów na pewno nie odbije się dobrze na relacjach supermarket - klient.
Wszystko za 39,90 |
- Wszystko za 39,90 czyli...
- Wszystkie produkty za 39,90 czyli...
- Wszystkie produkty RAZEM za 39,90 czyli...
- 20 czerwonych i 20 białych bluzek za łączną cenę 39,90 ;-)
OK koniec marudzenia pora na kilka dobrych rozwiązań
Promocja Play w przymierzalni |
Po wejściu do szatni widzimy małe ale od razu zauważalne nalepki z reklamami Play'a.
W różnych przymierzalniach pojawiają się różne teksty reklamowe:
- "Przymierz się do nokii E52"
- " Ciuchy to temat który trudno wyczerpać. W PLAY możesz o nich rozmawiać bez ograniczeń"
Rozmawiaj w Play o ciuchach bez ograniczeń |
Promocja cud perełka. Po dobrym dobraniu partnera (odpowiedniego sklepu odzieżowego) trafia doskonale do wybranej grupy docelowej. Do tego nie jest to reklama natrętna, raczej miła i zabawna.
I właśnie dzięki tak fajnym działaniom Play jest najszybciej rozwijającą się siecią komórkową w Polsce.
Ta przymierzalnia jest spoko:)
OdpowiedzUsuńhttp://pawrem.pl/
Na pewno zniechęcimy klienta swoją nachalnością
OdpowiedzUsuńA to jest niestety mega popularne
OdpowiedzUsuń