poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Radio ZET kopjuje pomysły Netii


ZET'ka postanowiła skopiować pomysł na reklamę Netii z 2009 roku.

1 kwietnia wystartowała nowa dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia ZET. Od 11 kwietnia swoje autorskie programy na antenie zyskają Maciej Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska.

Słuchacze będą mieli możliwość głosowania na swoich ulubionych prowadzących. Głosowanie potrwa do 8 maja. Zwycięska gwiazda zagości na antenie do końca wiosennej ramówki.


Jest to kopia kampanii reklamowej Netii z 2009.

Wtedy klienci mieli do wyboru również trzech kandydatów:


Magdalena Różczka


Piotr Adamczyk

Netia Adamczyk 2009 reklama przez mediafun

Oraz zwycięzca TOMASZ KOT


ZET'ka chce powtórzyć sukces Netii po reklamie z Tomaszem Kotem Adin, Dwa, Tri która skończyła się spektakularnym sukcesem. Kampania reklamowa przyciągał tylu nowych klientów, że Netia nie nadążała z ich podłączaniem do internetu. Zatkały się infolinia i dział obsługi klienta!
Sytuacja doszła aż do takiego punktu, że UKE zagroziło nawet ukaraniem operatora za spowodowany chaos.

Prawdziwa klęska urodzaju.

2 komentarze:

Podziel się swoją opinią