piątek, 16 listopada 2012

Oblężenie Cinama City po marszu 10.11.2012

Tak jak obiecałem byłem odwiedzić Cinema City podczas akcji urodzinowej opisanej w: Urodziny Cinema City. I oto co mnie tam spotkało? Tak jak można było się spodziewać po tej promocji - ściągnęła wielu klientów. Chociaż w tych godzinach w których ja byłem już troszeczkę się przerzedziło - seans o 22. Ale praktycznie wszystkie miejsca nawet w pierwszych rzędach były wyprzedane. 
Nie do końca rozumiem w jaki sposób Galaxy Note od Samsunga miało się tu promować. I w jaki sposób oprócz roll-upów miał się promować. Nie skumałem tego :-) Ale jeśli ktoś wie jaki to miało głębszy sens to proszę o informację.

Mam okazje napisać o elemencie który bardzo mi się podoba: Biletomat Cinema City!
Przez kilka lat Cinema City pozwalała tylko na zakup biletów przy kasach. Nawet jeśli dokonało się rezerwacji on-line na ich stronie. To ta rezerwacja znikała 30 min przed seansem. Więc i tak należało być wcześniej. Poza tym jeśli dobrze pamiętam nie wszystkie seanse były dostępne w tej internetowej rezerwacji.

Teraz Cinema City zmieniła strategię i postanowili odciążyć kasy biletowe:
- Możliwość zakupu biletu przez internet (z dodatkową opłatą)
- Możliwość zakupu biletu na film przez  Biletomat 


Opcja pierwsza - kupno na stronie Cinema City - osobiście wybieram ją najczęściej. Ponieważ mogę przyjść na film 5-10 minut po rozpoczęciu seansu i siąść w dobrych miejscach. Mimo, że pojawia się dodatkowa opłata 0,50 PLN za rezerwację internetową.

P.S.
Można było skorzystać i kupić bilety za 10,50 PLN podczas tego dnia. A jak?
Oferują 10% rabatu jeżeli płatności dokonano kartami mBanku!
Szaleństwo 21 PLN za wyjście do kina dla 2 osób - Chce więcej takich promocji :-)

2 komentarze:

Podziel się swoją opinią