sobota, 17 listopada 2012

Google zjada swoich konkurentów, kto będzie następny?

Już ponad rok temu pisałem o tym jak Google, konkuruje z klientami i partnerami teraz mamy kolejne przykłady, że te agresywne działania przynoszą efekty.  Według wyliczeń portalu Slate.com Google w tym roku ma większe przychody niż cały rynek reklamowy mediów drukowanych w USA!
Oczywiście nie znaczy to, że więcej środków z budżetów reklamowych jest lokowanych w Google niż w całą branże drukowaną. State.com zaznacza, że są podawane jedynie przychody reklamowe z druku, nie uwzględniane są zyski z reklam na stronach wydawnictw. Poza tym porównywane są przychody całego Googla z całego świata nie tylko z USA. Ale wykres i tak pozwala zobaczyć jakie są tendencje i w którą stronę idą wydatki marketingowe w Stanach Zjednoczonych Ameryki.

A jak wyglądają wasze wydatki gdzie więcej inwestujecie w Internet czy w magazynach, czasopismach i gazetach?

2 komentarze:

Podziel się swoją opinią