poniedziałek, 12 listopada 2012

Magiczne centra handlowe - poczułem się jak Harry Potter

Odwiedziłem ostatnio Galerię Jurajską w Częstochowie i poczułem się w niej jak Harry Potter z książki J. K. Rowling.

Pamiętacie może pierwszy tom z 1997 Harry Potter i Kamień Filozoficzny?

Był tam magiczny peron znajdujący się w Londynie stacji kolejowej King's Cross. Peron numer 9 i 3/4 niedostępny dla Mugoli, nie magicznych ludzi. Dostępny tylko dla czarodziejów.

Zwiedzając tą Galerię poczułem się tak magicznie. Idąc korytarzem skręciłem w lewo w prawo i zobaczyłem:

Tajemniczy korytarz który kończy się ślepym zaułkiem hmm... szkoda, że nie jestem czarodziejem bo bym przeszedł do tajemniczego sklepu 9 i 3/5 ;-)

2 komentarze:

  1. Wielkie mi coś w wielu centrach handlowych jest taki korytarzyk, tylko on najczęściej prowadzi do toalety

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, zero pomysłu autora.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią