czwartek, 17 stycznia 2013

Cross-selling w sklepach stacjonarnych twórz zestawy i sprzedawaj więcej

Cross-selling jest jedną z moich ulubionych technik zwiększającą zyski. Oto 2 proste przykłady stosowane w polskich sklepach.

Na pierwszy ogień idzie Polska firma House. Marka należąca do Łódzkiej firmy LPP S.A.

Najnowszą kolekcję promują w następujący sposób:
Z przodu wisi marynarka wraz z bluzeczką, a z tyłu od razu dostępne są te marynarki i bluzeczki w różnych rozmiarach. 




Bardzo podobnie wyglądają zestawy w Zarze. Również najnowsza kolekcja jest prezentowana zestawem: męska marynarka + koszula.


Dzięki takim zestawom klienci widzą od razu jak dane produkty wyglądają razem.
I co najważniejsze jest większa szansa na większą ilość produktów na paragonie :-)

Co sądzisz o tej technice?

Gdzie ją jeszcze widziałeś?

1 komentarz:

  1. Nie słyszałem o tym, trzeba będzie to sprawdzić w rzeczywistości

    http://www.arp.waw.pl/te_kar.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią