czwartek, 17 stycznia 2013

Jak docenic w prosty sposób klientów z kratami klubowymi

Orsay stosuje bardzo proste rozwiązania, ale na pewno skuteczne.

Lubie z nich brać przykład dlatego, że mają ponad 600 sklepów na całym świecie. Mają sporo sprytnych sztuczek które możemy od nich się nauczyć.

Dziś na warsztat idzie karta KLUB ORSAY.

Obecnie w sklepach Orsay mamy dostępne wyprzedaże - 70%. Do tego pojawiły się nowe informacje o pogłębieniu wyprzedaży.

Minus 25% na wszystkie przecenione produkty.
Ciekawa promocja.

A teraz dochodzimy do sposobu w jaki wyróżnili swoje Klubowiczki. Osoby posiadające kartę Klubu Orsay otrzymały pocztą kilkanaście dni przed tą promocją papierowe kupony pozwalające na dodatkowy rabat w wysokości 25% na przecenione produkty.

Dzięki temu klubowiczki mogły skorzystać z tej promocji:
- Wcześniej od "zwykłych" klientów
- Miały większy wybór
- Orsay nie musiał oferować, żadnych dodatkowych rabatów. Wystarczyło, że klubowiczki otrzymały te informacje i możliwości wcześniej.

Oceniam to jako rozwiązanie proste i skuteczne :-)


Czy da się to skopiować w Waszych firmach?

1 komentarz:

  1. Dawać ją tylko wybranym, tak ich wyróżnimy

    http://www.arp.waw.pl/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią