czwartek, 17 stycznia 2013

Call To Action CTA wezwanie do akcji w sklepach stacjonarnych case study Centro

 Call to Action to nie tylko domena sklepów internetowych. W sklepach stacjonarnych też możemy spotkać sytuacje kiedy atakują nas z każdej strony wezwanie do działania, przymierzania i kupowania!

Jednym ze sklepów który tak działa jest TK Maxx, ale dziś nie będziemy o nim mówić.

Skupimy się na Centro czyli Centro Fashion. Ta marka charakteryzuje się Fast Fashion dla osób w wieku od 17 do 30 lat. Produkty są w relatywnie niskich cenach.

Dzięki temu, że produkty są w przystępnych cenach 29 - 59 PLN za parę butów. Możemy zaobserwować wiele zakupów impulsywnych, nieprzemyślanych, podjętych pod wpływem chwili.

Aby zmaksymalizować konwersje wśród klientów którzy weszli do sklepu obserwujemy właśnie wezwania do działania.

"Możesz przymierzyć każdą parę"

"Nie czekaj, wybierz dowolną i mierz!"

"Zbyt śmiałe? Trzeba wziąć!"

Na koniec idąc za przykładem blogerek modowych jest najsławniejsze hasło :-)

Czyli: "MUST HAVE" :-)


1 komentarz:

Podziel się swoją opinią