czwartek, 17 stycznia 2013

Jakie jest główne zadanie witryny wystawowej? SZOKOWAĆ!

Wystawa która widzą klienci przechodząc koło Twojego sklepu jest ekstremalnie ważna. To od niej zależy czy klient wejdzie do sklepu, czy zachęci go do zakupu, czy w ogóle ZOBACZY Twój sklep.

Przykłady: Strellson oraz Felina

Strellson w trochę zabawny sposób podwiesił informacje dotyczące dotyczące rabatów ;-)

Można je zobaczyć kontem oka przechodząc koło witryny wystawowej.




Felina ma nieco prostsze zadanie ponieważ zajmują się sprzedażą bielizny. To potrafi dużo bardziej przyciągnąć wzrok. Ale podczas przygotowania tej wystawy Visual Merchandiser postanowił zszokować troszkę bardziej i przygotował ciekawe nakrycia głowy :-)


Cel został zrealizowany wystawa przyciągnęła wzrok przechodnia :-)




3 komentarze:

  1. Zgadzam się, trzeba szokować

    http://www.arp.waw.pl/teczki1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem, czy przyciągneła?

    http://www.crnavigator.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystawa musi szokować bo inaczej nie ma ona sensu.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią